Bergen Binnen kiest voor de flexibiliteit van unTill

Meer flexibiliteit, dat is waar Bergen Binnen naar op zoek was. En dat vonden ze in het kassasysteem en keukenmanagement van unTill. Begin oktober zijn ze overgegaan op de nieuwe systemen en nu, een paar weken later, is het verschil direct merkbaar. “Er is nu veel meer overzicht en rust in de keuken.”

Voor Sander Houtenbos, mede-eigenaar van restaurant Bergen Binnen, was de maat bij zijn voormalige kassaleverancier vol. Het gebrek aan flexibiliteit en het idee het zoveelste nummer te zijn, brachten hem ertoe actief op zoek te gaan naar een ander kassasysteem en een andere leverancier. Die vond hij in unTill en Adnamics. “Tussen het eerste telefoontje en de installatie heeft ongeveer anderhalve maand gezeten. Zo snel kan het gaan.”

Vlak voor de installatie van de kassa’s besloot Bergen Binnen ook unTill keukenmanagement af te nemen. En daar heeft Sander nog geen moment spijt van gehad: “De koks zijn er echt superblij mee. Het brengt zoveel meer overzicht en rust. Als je vijf of tien bonnetjes hebt hangen, is er nog niet zoveel aan de hand, maar als dat er dertig zijn, is het een ander verhaal. Dan biedt keukenmanagement echt uitkomst.”

Ook over het kassasysteem is Sander te spreken: “Het is voor iedereen nieuw en we merken nu gaandeweg dat er nog kleine dingen aangepast moeten worden, zoals prijzen die nog niet goed staan, maar de eerste ervaringen zijn zeker positief.” En aangezien de leverancier voor Sander reden was om op zoek te gaan naar een nieuw systeem, is dat nu een extra aandachtspunt voor hem. “Gisteren hadden we tijdens het diner ineens een error. Ik belde de storingslijn en zij hebben me direct geholpen, zodat wij ook gelijk weer verder konden. Hartstikke fijn en zo hoort het ook.”

Keukenmanagement Bergen Binnen

Kassasysteem Bergen Binnen