• Referenties
  • Over ons
  • Nieuws
  • Kennisbank & FAQ
  • 085 400 4444
  • info@untill.nl
  • Online support
unTill horeca kassasystemen
  • horeca kassasysteem
  • BRANCHES
    • Restaurant
    • Hotel
    • Quick Service (o.a. cafetaria)
    • Bar/Café
    • Vrije tijd
    • (Bedrijfs)catering
  • PRODUCTEN
    • Kassasystemen
    • Keukenmanagement
    • Handhelds
    • Combiterminals
    • Hardware
    • unTill Webmanagement
  • WERKWIJZE
  • KOPPELINGEN
  • TARIEVEN
  • CONTACT
  • GRATIS DEMO
  • REFERENTIES
  • OVER ONS
    • Vacatures
  • KENNISBANK & FAQ
  • Support nodig?
  • 085 400 44 44
  • info@untill.nl
  • Nieuws
  • Zoek
  • Menu Menu

RMA aanvragen

Stap 1 van 5 - Klantgegevens

20%
  • window.onbeforeunload = function () { window.scrollTo(0, 0); }
  • Adres waar gerepareerde goederen retour gestuurd dienen te worden
  • Voorbeeld: Aegis - Partnertech
  • Tip: Maak een foto van het serienummer met de smartphone en voeg deze toe
  • Tip: Maak een foto van het serienummer met de smartphone en voeg deze toe
  • Tip: Maak een foto van het serienummer met de smartphone en voeg deze toe
  • Upload hier eventueel een foto van het apparaat waar het serienummer op staat. Dit vind je vaak op de achterkant of achter de batterij wanneer je deze verwijderd.
    Max. bestandsgrootte: 40 MB.
  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 131 kosten voor “Standard Repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden
    • € 325 voor een vervangende (veelal nieuw) terminal indien “Standard Repair” niet mogelijk is

    NB “Full repair” is niet beschikbaar voor deze automaat. Indien noodzakelijk wordt de automaat vervangen (“Replacement”)

  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 143 kosten voor “Standard Repair”
    • € 225 kosten voor “Full repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden
    • € 508 voor een vervangende (veelal nieuw) terminal indien “Standard Repair” niet mogelijk is
  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 105 kosten voor “Standard Repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden
    • € 298 voor een vervangende (veelal nieuw) terminal indien “Standard Repair” niet mogelijk is

    NB “Full repair” is niet beschikbaar voor deze automaat. Indien noodzakelijk wordt de automaat vervangen (“Replacement”)

  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 143 kosten voor “Standard Repair”
    • € 225 kosten voor “Full repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden
    • € 574 voor een vervangende (veelal nieuw) terminal indien “Standard Repair” niet mogelijk is
  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 105 kosten voor “Standard Repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden

    NB “Full repair” en “Replacement” zijn niet beschikbaar voor deze automaat.

  • CCV kent een standaard afhandeling in reparaties. Onze ervaring is, dat er veelal defecten zijn als gevolg van gebruik welke niet gedekt zijn, zoals waterschade of valschade. Zodoende zijn hier kosten aan verbonden. Je leest hier meer over in onze leaflet. Door het aanbieden van de reparatie van jouw CCV terminal ga je akkoord met:

    • € 143 kosten voor “Standard Repair”
    • € 61 onderzoekskosten indien de terminal niet is te repareren en u niet kiest voor een vervangende terminal
    • € 61 onderzoekskosten indien het defect niet wordt geconstateerd en/of niet gerepliceerd kan worden

    NB “Full repair” en “Replacement” zijn niet beschikbaar voor deze automaat.

  • Voor het aanbieden van je CCV automaat dien je akkoord te gaan met de kosten welke CCV berekent.
  • Let wel: Het ter beschikking stellen van een vervangende terminal tijdens het reparatieproces is enkel van toepassing indien je CCV terminals zijn opgenomen in je SUSO contract.

    Hoe verloopt het proces verder?
    1. Na ontvangst van je RMA aanvraag ontvang je next business day een vervangende terminal .
    2. Na ontvangst van de leen/swap terminal verstuur je je defecte terminal per omgaande gratis naar het antwoordnummer van Adnamics. Hiervoor gebruik je de verpakking van de vervangende terminal, een retour formulier is bijgesloten.
    3. Adnamics biedt de reparatie aan bij CCV
    4. Indien standaard reparatie mogelijk is, ontvang je je terminal gerepareerd retour.
      1. Je dient binnen 5 werkdagen de leenterminal in de ontvangen verpakking te retourneren (Let wel: indien we de terminal niet tijdig retour ontvangen zijn we genoodzaakt kosten in rekening te brengen)
      2. Adnamics handelt de aanvraag administratief af conform genoemde kosten
    5. Indien standaard reparatie niet mogelijk is
      1. Adnamics informeert je over de status
      2. Je dient binnen 5 werkdagen de leenterminal in de ontvangen verpakking te retourneren (Let wel: indien we de terminal niet binnen 10 werkdagen retour ontvangen zijn we genoodzaakt alsnog de terminal in rekening te  brengen, de terminal wordt dan alsnog je eigendom
      3. Adnamics handelt de aanvraag administratief af conform genoemde kosten
  • Let wel: Het ter beschikking stellen van een vervangende terminal tijdens het reparatieproces is enkel van toepassing indien je CCV terminals zijn opgenomen in je SUSO contract.

    Hoe verloopt het proces verder?
    1. Na ontvangst van je RMA aanvraag ontvang je next business day een vervangende terminal .
    2. Na ontvangst van de leen/swap terminal verstuur je je defecte terminal per omgaande gratis naar het antwoordnummer van Adnamics. Hiervoor gebruik je de verpakking van de vervangende terminal, een retour formulier is bijgesloten.
    3. Adnamics biedt de reparatie aan bij CCV
    4. Indien standaard reparatie mogelijk is, ontvang je je terminal gerepareerd retour.
      1. Je dient binnen 5 werkdagen de leenterminal in de ontvangen verpakking te retourneren (Let wel: indien we de terminal niet tijdig retour ontvangen zijn we genoodzaakt kosten in rekening te brengen)
      2. Adnamics handelt de aanvraag administratief af conform genoemde kosten
    5. Indien standaard reparatie niet mogelijk is, behoud je de leenterminal
      1. Je hoeft verder niets te doen
      2. Adnamics handelt de aanvraag administratief af conform genoemde kosten
  • Wij nemen contact met je op omtrent de mogelijkheden tot vervanging.

  • Geef merk en type
  • Tip: Maak een foto van het serienummer met de smartphone en voeg deze toe
  • S/N nummer
  • Beschrijf hier de klacht zo nauwkeurig mogelijk
  • Je kunt hier optioneel foto's of overige documenten uploaden
    Max. bestandsgrootte: 512 MB.
  • Vermeld hier of er accessoires zijn meegestuurd. Denk hierbij aan een voeding, batterij , accu, batterijladers of adapters.
  • Vermeld hier of er accessoires zijn meegestuurd.

Gratis nuttige checklists en adviezen.

Gratis downloaden

Meer informatie of afspraak maken?

085 400 4444

Liever worden teruggebeld?

Laat je gegevens achter

Benieuwd hoe unTill voor jou werkt?

Vraag een gratis demo aan

Informatie

RMA
Disclaimer
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Cookiebeleid

unTill © 2020 all rights reserved – Sitemap – Colofon

Contact

De Trompet 1730,
1967 DB Heemskerk

info@untill.nl
085 400 4444

Geïnteresseerden vonden ons via

Beste kassasysteem voor horeca
Kassa software horeca
POS systeem voor horeca
Kassasysteem horeca iPad
Kengetallen horeca

Reserveringssysteem horeca
Personeelsplanning horeca
Simpel kassasysteem
Hotelreserveringssysteem

  

Scroll naar bovenzijde
Click here display popup

Cookies op unTill.nl

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Je kunt je voorkeuren aanpassen door rechts op 'instellingen' te klikken.

Cookiebeleid | Sluit
Instellingen

Cookies op unTill.nl

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Je kunt je voorkeuren aanpassen door rechts op 'instellingen' te klikken.

unTill maakt gebruik van cookies. In ons cookiebeleid lees je meer over de soorten cookies die wij gebruiken. Om unTill.nl zo goed mogelijk te laten werken, verzamelen we bezoekersstatistieken. Deze statistieken zijn anoniem en puur functioneel. Voor het verzamelen van deze gegevens hoeven wij geen toestemming te vragen, maar we vinden het wel zo netjes om je hierover te informeren.

Bekijk details.
Vergeet welke cookies ik accepteer Gewist!
Benieuwd naar hoe andere horecaondernemers succesvol hun zaak runnen?
Download ons inspiratiemagazine en ontdek het geheim van onze horecaondernemers.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.