Jouw horecazaak sturen op inzichten?

Als horecaondernemer heb je een schat aan ervaring, jaren bagage en genoeg kennis om het de gast naar de zin te maken. Om je horecazaak naar een nog hoger niveau te tillen, wil je natuurlijk weten hoe je zaak presteert. En daarvoor maak je trots gebruik van jouw eigen intuïtie. Maar wat nu als je het gevoelsmatige kunt combineren met harde cijfers? En je beslissingen kunt nemen die data-gedreven zijn? Door te werken met unTill Webmanagement kies je voor grafische dashboards en uitgebreide rapportages. We zetten de drie belangrijkste voordelen voor je op een rijtje.

1. Altijd op de hoogte van de resultaten
Je hebt een hoop ballen in de lucht te houden als ondernemer. Na een druk terrasseizoen zal je er ongetwijfeld even tussenuit gaan en met het gezin willen genieten van een vakantie. Hoe fijn is het dan als je altijd en overal inzicht hebt? Zo kun je toch even snel zien hoe het ervoor staat met jouw omzet wanneer je dit wilt. Ook wanneer je meerdere zaken hebt, kun je niet overal tegelijk zijn. Via unTill Webmanagement kan je de gegevens van verschillende kassa’s combineren en behoud je het overzicht. Handig als je de resultaten in één oogopslag met elkaar wilt vergelijken! Zo kun je sturen op de cijfers die je zelf van belang vindt.

“Met unTill Webmanagement heb ik overal inzicht. Ook als ik op vakantie ben, kan ik nu een vinger aan de pols houden.” – Jerry van Zuijlen, eigenaar Amadore

2. Nooit meer werken met Excel en losse cijfertjes
Je kent ze ongetwijfeld: de traditionele Excelsheets met een overload aan cijfers. In eerste instantie lijkt dat leuk, maar na een ochtend ploeteren om conclusies te trekken, is de lol er snel vanaf. Door de toename van digitalisering in de horeca maak je het jezelf gemakkelijk. Met een dynamisch dashboard met overzichtelijke, grafische grafieken en tabellen kun je alle gegevens moeiteloos interpreteren en acties opstellen ter verbetering. Welke gerechten zijn populair, zijn er drankjes die onder de maat presteren en hoe verhoudt de omzet zich tot de week ervoor? unTill Webmanagement maakt deze data inzichtelijk en dankzij de KPI’s die je zelf in Webmanagement hebt ingesteld kun jij nauwkeurig voorspellen en monitoren.

‘’Met unTill Webmanagement kan ik altijd goed zien of de verschillende locaties hetzelfde presteren.” – Buffie Diesch, algemeen manager Van Dalen Cigars

3. Rapportages op maat
Op basis van gegevens uit de kassa of uit meerdere kassa’s op verschillende locaties maak jij de rapportages die je nodig hebt om goed te kunnen sturen. De mogelijkheden zijn eindeloos. In unTill Webmanagement kun je een automatische mailing instellen naar vooraf gedefinieerde ontvangers. Zo kun je instellen dat elke maandag om 08:00 uur jouw boekhouder de omzet van de afgelopen week per e-mail ontvangt. Rapportages automatisch exporteren? Ook dit is mogelijk. Dit is handig voor een koppeling met een boekhoudpakket, loonverwerkingspakket of andere software.

‘’We bouwen onze eigen rapportages, zodat we precies uit de kassa’s kunnen halen wat wij willen weten. Via unTill Webmanagement delen we de rapportages per park met de parkmanagers. Zo hebben zij inzicht in dat deel dat voor hen relevant is.” – Wouter de Kunder, implementatiespecialist Roompot Vakanties

Ben je benieuwd wat unTill Webmanagement voor jouw zaak kan doen? Lees hier meer over de werking van Webmanagement of neem contact met ons op. We helpen je graag verder.