Case
Toen de eigenaren hun Italiaanse lunchroom verruilden voor Next Restaurant moest er ook een nieuwe kassa komen. Een kassa waarop je kunt herleiden wie de bestelling heeft ingevoerd en waarbij je 24/7 support krijgt.
Resultaat
Next Restaurant heeft met unTill een veelzijdig kassasysteem in handen waarbij elke medewerker zijn eigen bandje heeft om toegang te krijgen tot de kassa. Next Restaurant kan per medewerker instellen welk autorisatieniveau ze hebben en wanneer er support nodig is, kan er altijd iemand op afstand meekijken.
In een voormalige bierbrouwerij en naast de outlet Batavia Stad vind je Next Restaurant. Op een Big Green Egg of grill bereiden de koks gerechten van verse seizoensproducten. Het restaurant is de tweede horecazaak die Joël van der Kolff en zijn vader openen. Voor Next Restaurant serveerden ze gerechten in een Italiaanse lunchroom.
“We werkten in de lunchroom met een ander kassasysteem dat voor ons was ontworpen door een hobbyist. Met Next Restaurant hebben we een vier keer zo groot restaurant en daarom wilden we ook overstappen op een ander systeem. unTill is veel professioneler en het is prettig dat er altijd iemand op afstand beschikbaar is die met je mee kan kijken”, vertelt Joël, mede-oprichter van Next Restaurant.
Voorkomen misbruik
Een groot voordeel van unTill vindt Joël het bandjessysteem. “Omdat iedereen inlogt met zijn eigen bandje, zijn alle bestellingen terug te herleiden. Ook is het prettig dat je specifiek kunt selecteren wie wat mag beheren, bijvoorbeeld het verlenen van korting. Zo voorkom je dat er misbruik wordt gemaakt.”
Joël hamert er bij zijn personeel op dat alles wordt aangeslagen. “Bij ons staan twee mensen achter de bar en de bediening werkt daar los van. Als alles in de kassa staat, kan het eigenlijk niet fout gaan.”