Case
Sout is al jarenlang een trouwe klant van unTill. Met de heropening in 2019 was het voor het strandpaviljoen dan ook direct duidelijk dat ze opnieuw zouden kiezen voor unTill.
Resultaat
Bij Sout is de kassa helemaal ingericht volgens de werkwijze van het strandpaviljoen. Met het direct verkoop scherm worden gasten snel geholpen en het niet hoeven overtikken van het bedrag op de pinterminal scheelt enorm veel tijd.
In 2019 heeft strandpaviljoen Sout in Wijk aan Zee een totale metamorfose gekregen. Met een modern interieur en een volledig nieuwe kaart genieten gasten van de relaxte sfeer. Het bestellen van drankjes en gerechten kan bij de bar in het paviljoen en een vette hap haal je bij de bijbehorende snackbar. De gerechten uit de paviljoen keuken worden aan tafel geserveerd.
Paviljoen manager Ollie Kleine vertelt dat Sout en unTill al jarenlang samenwerken. “Wij zijn echt loyaal aan unTill-dealer Adnamics. Zij zitten in de buurt en bieden een goede service. Het was erg prettig dat we voor de nieuwe opening eerst op het kantoor van Adnamics konden oefenen met de nieuwe kassa’s. Maar ook als er zaken misgaan, zoals onlangs met een storing van onze bonnenprinter, bieden ze direct een oplossing.”
Menselijke fouten voorkomen
Het kassasysteem van unTill is flexibel in te richten en daarmee worden fouten voorkomen. Zo heeft Ollie onlangs de knop voor pinbetalingen en die voor contante betalingen verder uit elkaar gehaald. “Door een menselijke fout werd er vaak op de verkeerde knop gedrukt, nu gebeurt dat niet meer. Ook is het fijn dat we onze eigen benamingen aan producten kunnen geven.”
Dit laatste is vooral een voordeel voor de medewerkers, zij kunnen de producten veel sneller terugvinden op de kassa. “Nieuwe medewerkers hebben het kassasysteem snel onder de knie. Dat is heel positief!”