Case
Voor Café Restaurant De Krachtcentrale was het een eis dat tenminste één medewerker al ervaring zou hebben met het nieuwe kassasysteem. Elke horecazaak kent zijn eigen uitdagingen bij de start en bij de Krachtcentrale wilden ze daarom geen waardevolle tijd verliezen aan het eigen maken van het kassasysteem.
Resultaat
Bij de start van De Krachtcentrale heeft de bedrijfsleider in andere horecazaken al meer dan 12,5 jaar ervaring opgedaan met unTill. Hij is vooral erg tevreden met de overzichtelijke inrichting en de mogelijkheden om het kassasysteem aan te passen. De keuze voor unTill was daarom ook snel gemaakt.
In Huizen staat De Krachtcentrale, dit historische gebouw voorzag vroeger het volledige Gooi van stroom. Na tientallen jaren leegstand heeft het gebouw tegenwoordig een culturele bestemming. Naast diverse kantoren voor creatieve geesten vind je hier Café Restaurant De Krachtcentrale.
Meteen vanaf de start is het erg druk bij Café Restaurant De Krachtcentrale. Bedrijfsleider Jonathan Bant is daarom ook erg blij dat hij direct voor unTill is gegaan, het kassasysteem waar hij al jarenlang mee werkt. “Toen ik bij De Krachtcentrale aan de slag ging was de eigenaar al bezig met een selectie van kassa’s. We waren vooral op zoek naar een kassa waar in ieder geval één iemand ervaring mee had, in dit geval was ik dat. Anders kost het gewoon teveel tijd.”
Overzichtelijk systeem
Jonathan is vooral erg te spreken over het overzichtelijke systeem. “Je kunt unTill zelf eenvoudig aanpassen, denk aan het rubriceren van de gerechten. Het is logisch voor de bediening wanneer je bijvoorbeeld vis bij vis plaatst en ook meteen de bijgerechten koppelt. Hiermee bespaar je tijd. Daarnaast is er ook een overzichtelijke plattegrond. Dit is bij andere leveranciers niet altijd het geval.”
Bij De Krachtcentrale werken veel jongeren die nog niet eerder in de horeca hebben gewerkt. Jonathan ziet dat zij unTill ook snel onder de knie hebben. “Het systeem spreekt voor zich. Als je de tafelnummers hebt leren kennen, kan iedereen een biertje of wijntje bestellen.”
Ontwikkelingen in de toekomst
De Krachtcentrale heeft unTill gekoppeld met personeelsplanningssysteem Nostradamus. In de opstartfase van het restaurant is er bewust gekozen om niet meteen alle functionaliteiten van Nostradamus te benutten. Jonathan wilde voorkomen dat er zoveel zou veranderen dat het rommelig zou worden. “Op dit momenten gebruiken we Nostradamus vooral voor de urenregistratie, in de toekomst wil ik ook via Nostradamus gaan roosteren.”