Backoffice
Als horecaondernemer wil je je creativiteit kwijt in de bereiding van gerechten en staat de gast altijd centraal. Cijfers zijn vaak een lastige bijkomstigheid en je bent niet de eerste ondernemer die zichzelf moet overtuigen om inzicht in de resultaten te krijgen. Hoe anders is het, als je alle cijfers binnen handbereik hebt en je met een druk op de knop weet hoe jouw zaak ervoor staat?
![horecaondernemer werkt met de untill backoffice](https://untill.nl/wp-content/uploads/2024/11/untill-backoffice-header-1024x1024.webp)
Met unTill heb je de basis op orde
Artikelen & prijzen beheren
✓ Real-time aanpassen van prijzen
✓ Eenvoudig artikelen toevoegen
✓ Tegelijk meerdere locaties beheren
Gebruikers beheren
✓ Gebruikers toevoegen
✓ Rollen toewijzen
✓ Rechten beheren
Rapportages
✓ Overal online toegang
✓ 70+ verschillende rapportages
✓ Controle op handelingen medewerkers
Maar unTill gaat een flinke stap verder
Kassa op afstand beheren
Prijzen en artikelen aanpassen? Dat kan altijd en overal. Ook als je op vakantie bent of in de rij staat bij de groothandel.
Inzicht in verkoopresultaten
Hoeveel drank heb ik verkocht en op hoeveel korting heb ik dan recht bij de leverancier? Hoe was de omzet in de vakantieperiode van dit jaar? Beschik altijd direct over accurate cijfers en heldere rapportages.
Bekijk de mogelijkheden voor jouw branche
Veelgestelde vragen
Door de open API van unTill is het mogelijk om te koppelen met meer dan 100 externe partijen, welke standaard beschikbaar zijn voor alle unTill gebruikers. Hierbij kun je denken aan systemen, zoals boekhoudsoftware, personeelsplanning, reserveren, betalen, managen, PMS-systemen, loyalty en nog veel meer! Benieuwd met welke partijen unTill koppelt? Bekijk hier het overzicht van beschikbare koppelingen.
Direct aan de slag met unTill Webmanagement?
Laat je gegevens achter om de koppeling met unTill Webmanagement aan te vragen.