Horecaondernemers over het gebruiksgemak van unTill

Al ruim 3.000 horecaondernemers werken dagelijks met unTill. Als we hen vragen wat de doorslag heeft gegeven om juist met deze kassa te werken, staat gebruiksgemak hoog op het lijstje. Maar wat maakt unTill zo gebruiksvriendelijk? Daarvoor laten we graag de gebruikers zelf aan het woord.

Iedere medewerker kan met unTill werken

De service die jij biedt, wordt geleverd door jouw personeel. Het is daarom van groot belang dat zij met de kassa kunnen werken. Dat dit met unTill het geval is bewijzen onze referenties. Zo vertelt Jonathan Bant van Café Restaurant De Krachtcentrale: “Het systeem spreekt voor zich. Als je de tafelnummers hebt leren kennen, kan iedereen een biertje of wijntje bestellen.” En Martin Snider van Golfbaan Het Rijk van Margraten is ook van mening dat iedereen met unTill uit de voeten kan: “unTill kent een groot gebruiksgemak waardoor iedere medewerker, jong of oud, beginner of ervaren, er snel vertrouwd mee is.”

Koppelingen zijn essentieel

Het kassasysteem is niet het enige systeem waar horecaondernemers mee werken. En niemand heeft zin om waardevolle tijd te verliezen door handmatig gegevens uit de kassa over te nemen in andere systemen. Bij unTill lossen we dit op door met nagenoeg alle systemen in de horeca te koppelen. Denk bijvoorbeeld aan oplossingen voor de barautomatisering, bestellen, boekhoudpakketten en personeelsplanning. Zo regel jij met je unTill-kassa alles vanaf één plek.

Hoe handig dit is, ervaart ook Patrick van Asch van Van Asch Horeca. “In plaats van zelf apps te ontwikkelen voor het maken van planningen of reserveringen investeert unTill juist in goede koppelingen met systemen die hier al helemaal voor doorontwikkeld zijn. Zo hebben wij op alle gebieden het beste van het beste.”

Geen omkijken naar rapportages en back-up

Als horecaondernemer wil je kunnen sturen op cijfers waar je van op aan kunt en wil je je geen zorgen hoeven maken of je gegevens verliest. Bij unTill heb je de zekerheid van een dagelijkse back-up, realtime inzicht in je omzetgegevens en genereer je eenvoudig overzichtelijke rapportages. Zo heb je altijd inzicht in de loonkosten, de omzet en de arbeidsproductiviteit.

Superhandig vindt ook Wouter de Kunder van Roompot Vakanties: “De mogelijkheden in de rapportagemodule van unTill zijn eigenlijk eindeloos. Door je eigen rapportages te bouwen, kun je er precies uithalen wat jij wil weten.” En Jerry van Zuijlen van Amadore kan nu ook als hij er niet is een vinger aan de pols houden. “Al mijn zaken zijn nu aan elkaar gekoppeld. Als ik ‘s morgens opsta, weet ik precies hoe ik ervoor sta. Dit is precies waar ik naar op zoek was: hoe presteren de verschillende zaken en hoe zorg ik dat alle systemen aan elkaar gekoppeld worden zodat ik de juiste informatie krijg? Dit is met unTill nu allemaal geregeld.”

Altijd de juiste hardware

Natuurlijk is alleen een kassa niet voldoende om efficiënt te kunnen werken. Daarom kun je de unTill-kassa eenvoudig uitbreiden met gebruiksvriendelijke hardware. Denk aan een tabletkassa op je terras, handhelds voor de bediening en keukenschermen in de keuken. Dit is niet alleen fijn voor jou als ondernemer, maar ook voor je medewerkers. Zo heeft ook Henk Kok van Kok Experience ervaren: “Met unTill verwen je de medewerkers. Ze vertrouwen op het systeem. En met het inrichten van een nieuwe keuken, zijn het de koks die vragen of ik wel denk aan een extra keukenscherm.”

Kennis van de horeca

Om de horeca een optimale oplossing te kunnen bieden, is ervaring in de horeca een absolute vereiste. Niet voor niets hebben we bij unTill meer dan 25 jaar ervaring en werken bij onze dealers Adnamics, Janssens en UPTA uitsluitend mensen met horeca in hun dna. Klanten merken dit ook direct. Zo vertelt Anita Wiskow van Strandpark de Zeeuwse Kust: “Je merkt echt dat unTill de horeca- en toerismebranche begrijpt. Ze doen er alles aan om je direct te helpen. Er heerst gelukkig geen ‘je bent maandag de eerste’ mentaliteit.”

Met die mentaliteit zorgen wij elke dag opnieuw dat onze klanten het ultieme gebruiksgemak ervaren; of ze nu werkzaam zijn in hotels, restaurants, catering, café’s, sportverenigingen, evenementen of take-away.

Benieuwd wat unTill voor jouw horecazaak kan betekenen?