De Krachtcentrale
Ervaring met unTill doorslaggevend in keuze
Case
Voor Café Restaurant De Krachtcentrale was het een vereiste dat tenminste één medewerker ervaring zou hebben met het nieuwe kassasysteem. Elke horecazaak kent zijn eigen uitdagingen bij de start, en bij de Krachtcentrale wilden ze geen kostbare tijd verliezen aan het inwerken op een nieuw systeem.
Resultaat
Bij de opening van De Krachtcentrale bracht de bedrijfsleider meer dan 12,5 jaar ervaring met unTill mee uit andere horecazaken. Hij is erg tevreden over de overzichtelijke inrichting en aanpassingsmogelijkheden van het kassasysteem. De keuze voor unTill was daardoor snel gemaakt.
“Mijn collega kende unTill al, maar heeft bij een ander restaurant met een andere leverancier gewerkt. Die plattegronden waren een stuk minder overzichtelijk. Hij haalde dan ook opgelucht adem toen hij bij ons weer met unTill mocht werken.”
Over De Krachtcentrale
Gevestigd in Huizen, was het historische gebouw van De Krachtcentrale vroeger verantwoordelijk voor de stroomvoorziening van het hele Gooi. Na jaren leegstand is het nu een culturele bestemming met onder andere kantoren voor creatieve professionals en Café Restaurant De Krachtcentrale.
Efficiënt en overzichtelijk systeem
Jonathan Bant is vooral erg te spreken over de overzichtelijke structuur van unTill. “Je kunt unTill eenvoudig aanpassen, zoals door gerechten te rubriceren. Het is logisch voor de bediening wanneer je bijvoorbeeld vis bij vis plaatst en de bijgerechten meteen koppelt. Dat bespaart tijd. Daarnaast is er ook een overzichtelijke plattegrond, wat niet altijd het geval is bij andere leveranciers.”
Bij De Krachtcentrale werken veel jonge mensen die nog niet eerder in de horeca hebben gewerkt. Jonathan merkt dat zij snel met unTill overweg kunnen. “Het systeem spreekt voor zich. Als je de tafelnummers hebt leren kennen, kan iedereen een biertje of wijntje bestellen.”
Ontwikkelingen in de toekomst
De Krachtcentrale heeft unTill gekoppeld met het personeelsplanningssysteem Nostradamus. In de opstartfase van het restaurant is ervoor gekozen om nog niet alle functies van Nostradamus te benutten, om zo rommelige situaties te voorkomen. “Op dit moment gebruiken we Nostradamus vooral voor urenregistratie, maar in de toekomst wil ik het ook voor het roosteren inzetten.”