“Je merkt echt dat unTill de horeca- en toerismebranche begrijpt. Ze doen er alles aan om je direct te helpen. Er heerst gelukkig geen ‘je bent maandag de eerste’ mentaliteit.”
Anita Wiskow, leidinggevende bij Strandpark De Zeeuwse Kust: “Gasten die in ons hotel verblijven, kunnen in ons restaurant op rekening dineren. De bediening scant hun kamerpasje en zo zorgen we ervoor dat ze bij vertrek alles in één keer kunnen afrekenen.” Naast het bestellen op rekening is het ook een grote vooruitgang dat overal in het bedrijf van dezelfde kassa gebruik wordt gemaakt. “Ik kan heel eenvoudig op elke kassa inloggen en direct de rapportages van die dag bekijken.”
Afscheid van de bonnenprinter
Met de komst van de unTill keukenschermen heeft het strandpark ook afscheid genomen van de bonnenprinter. “De keukenschermen werken echt super. Nu bonnen niet meer kunnen kwijtraken, merk je dat de chaos een stuk minder is. Ook gaat het uitserveren beter omdat het keukenscherm met kleurtjes heel duidelijk aangeeft hoe lang de koks over een gerecht mogen doen. Er is veel minder rumoer en daarom meer rust in de keuken.”
Relatie leverancier belangrijk
Het contact met de vorige kassaleverancier liet te wensen over. Strandpark De Zeeuwse Kust was dus extra kritisch bij het kiezen van een nieuwe kassaleverancier. “Met unTill hebben we goed contact. Het is prettig dat ze hier uit de buurt komen en snel ter plaatse kunnen zijn. Groot voordeel is dat unTill begrijpt in welke situatie we zitten. Als vragen echt niet kunnen wachten, worden ze meteen opgepakt en opgelost. Dit was bij onze vorige leverancier wel anders.”
Ben jij op zoek naar een passende oplossing voor jouw recreatiepark? Maak een vrijblijvende afspraak met onze horeca adviseur en vertel ons hoe wij de succesformule voor jou kunnen maken.