unTill

Backoffice

Als horecaondernemer wil je je creativiteit kwijt in de bereiding van gerechten en staat de gast altijd centraal. Cijfers zijn vaak een lastige bijkomstigheid en je bent niet de eerste ondernemer die zichzelf moet overtuigen om inzicht in de resultaten te krijgen. Hoe anders is het, als je alle cijfers binnen handbereik hebt en je met een druk op de knop weet hoe jouw zaak ervoor staat?

horecaondernemer werkt met de untill backoffice

Met unTill heb je de basis op orde

Artikelen & prijzen beheren

✓ Real-time aanpassen van prijzen
✓ Eenvoudig artikelen toevoegen
✓ Tegelijk meerdere locaties beheren

Gebruikers beheren

✓ Gebruikers toevoegen
✓ Rollen toewijzen
✓ Rechten beheren

Rapportages

✓ Overal online toegang
✓ 70+ verschillende rapportages
✓ Controle op handelingen medewerkers

Maar unTill gaat een flinke stap verder

Kassa op afstand beheren

Prijzen en artikelen aanpassen? Dat kan altijd en overal. Ook als je op vakantie bent of in de rij staat bij de groothandel.

Inzicht in verkoopresultaten

Hoeveel drank heb ik verkocht en op hoeveel korting heb ik dan recht bij de leverancier? Hoe was de omzet in de vakantieperiode van dit jaar? Beschik altijd direct over accurate cijfers en heldere rapportages.

Bekijk de mogelijkheden voor jouw branche

Veelgestelde vragen

Hieronder lees je een aantal van de veelgestelde vragen over de backoffice van het horeca kassasysteem. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Kun je meerdere vestigingen beheren vanuit de backoffice?
Met het unTill kassasysteem is het mogelijk om meerdere locaties te beheren vanuit één online backoffice omgeving. Zo geeft unTill Webmanagement je de mogelijkheid om de kassa te beheren en resultaten in te zien waar en wanneer jij wilt. Een vereiste als je meerdere locaties hebt en toch graag het overzicht wil houden.
Hoe integreert de backoffice met andere systemen?

Door de open API van unTill is het mogelijk om te koppelen met meer dan 100 externe partijen, welke standaard beschikbaar zijn voor alle unTill gebruikers. Hierbij kun je denken aan systemen, zoals boekhoudsoftware, personeelsplanning, reserveren, betalen, managen, PMS-systemen, loyalty en nog veel meer! Benieuwd met welke partijen unTill koppelt? Bekijk hier het overzicht van beschikbare koppelingen.

Kun je medewerkersrollen beheren vanuit de backoffice?
Ja, je kunt in de unTill backoffice medewerkersrollen beheren. Dit betekent dat je per medewerker kunt instellen welke functies zij mogen gebruiken, zoals toegang tot bepaalde rapportages of het aanpassen van prijzen. Zo hebben medewerkers alleen toegang tot de functies die voor hun rol relevant zijn.

Direct aan de slag met
unTill Webmanagement?

Laat je gegevens achter om de koppeling met unTill Webmanagement aan te vragen.

Winkelwagen sluit