Na een zorgvuldige selectie bleek unTill het beste aan te sluiten bij de wensen van de golfbanen. Het intuïtieve kassasysteem, de handhelds en de keukenschermen bieden de flexibiliteit die de organisatie zoekt. Martin Snider, General Manager van Golfbaan Het Rijk van Margraten, is zeer tevreden: “Als er onverhoopt zaken onduidelijk zijn, kunnen we altijd goed terecht bij de helpdesk.”
“We zijn erg tevreden met unTill. Het kassasysteem biedt een extra paar ogen voor onze medewerkers. Natuurlijk moeten de medewerkers zelf alert blijven, maar de kassa geeft ook aan wanneer een tafel even geen aandacht heeft gehad.”
Horecatraining op maat
Martin prijst de training die unTill-dealer Janssens Kassasystemen heeft verzorgd. “We hebben zelf input gegeven, en dit is goed vertaald naar de horecatraining. Na de training waren we nog meer op de hoogte van de front- en backoffice mogelijkheden. Met een uitgebreid kassasysteem gebruik je anders alleen het topje van de ijsberg.”
De communicatie tussen bediening en keuken verloopt nu een stuk sneller met unTill. “Zodra de bestelling op het terras is opgenomen, is deze direct zichtbaar bij de bar en in de keuken. Leden kunnen betalen met een betaalkaart met bartegoed, waarbij bedragen realtime worden afgeboekt en direct zichtbaar zijn in de app. Zo weten leden altijd hun actuele saldo. Niet-leden kunnen uiteraard gewoon met pin of cash betalen.”
Op de vraag of Martin unTill zou aanbevelen aan andere golfbanen, reageert hij positief: “unTill kent een groot gebruiksgemak waardoor iedere medewerker, jong of oud, beginner of ervaren, er snel mee kan werken.”