Verhalen voor en over de horeca maken, zo kun je jouw nieuwe rol het beste samenvatten. Je bedient onze doelgroep met inspirerende inhoud, fantastische fotografie en video’s die meteen de aandacht pakken. We hebben een horeca hart en liefde voor tech, en beide hebben een belangrijke plek in onze marketingactiviteiten. Voeg jij daar als junior marketeer jouw eigen marketing-sausje aan toe?
Verhalen die smaken naar meer
In de eerste plaats maken we content om horecazaken te helpen slimmer en efficiënter te werken, denk aan een blog met praktische tips. Daarnaast is er ook een commercieel doel: we laten zien hoe onze oplossingen in de praktijk werken en blijven zo top of mind bij ondernemers.
Om de juiste content op de juiste plek te krijgen, is er veel voorbereiding nodig. Daar kom jij als junior marketeer in beeld.
- Plannen: outline voor een artikel of shotlist voor video’s
- Maken: collega interviewen of bij een klant fotograferen
- Publiceren: consistent posten op alle kanalen
- Actualiseren: website, social en print opfrissen én fris houden
Onze marketing roadmap
Misschien denk je nu: ‘hé, wat hierboven wordt genoemd zie ik nog niet op jullie kanalen terug.’ Goed punt, we zijn volop aan het bouwen. In de komende twee jaar zetten we ons nieuwe verhaal in de markt en rollen we verschillende concepten uit om de interactie met onze klanten en leads te verhogen. Jij gaat straks iets moois toevoegen aan dat proces.
Zo voeren we op dit moment de nieuwe merkboodschap en huisstijl op alle platformen door. We werken aan nieuwe websites, waarvan er een aantal recent live zijn gegaan. Je komt ons regelmatig op eigen events en horeca beurzen tegen en met onze partners maken we inspirerende artikelen. Ook daar kun je mee aan de slag, nu of op een later moment.
Jij voegt op de volgende manier energie toe:
- Met een creatieve blik op onze kernthema’s: je vindt nieuwe haakjes en invalshoeken om het verhaal van onze doelgroep te vertellen.
- Je bent kritisch op de inhoud en vorm en bewaakt de consistentie en kwaliteit van de artikelen en berichten die de deur uitgaan.
- Je neemt vanuit jouw marketing opleiding of eerste baan een basis mee en wilt graag nieuwe methoden en technieken leren en daarmee experimenteren.
- Heb je raakvlakken met marketing, horeca en techniek? Dat klinkt voor ons als een hele natuurlijke match. Denk je dat er op een andere manier een mooie klik tussen ons is, dan worden we graag overtuigd!
Voor wie ga je werken?
Als junior marketeer bij unTill Nederland ga je aan de slag voor drie specialisten (dealers) in horeca kassasystemen; Adnamics (Heemskerk, NH), Janssens Kassasystemen (Deurne, NB) en UPTA (Wemeldinge, ZL). Zij adviseren, installeren en servicen het unTill kassasysteem in Nederland. Dat zijn echt geen ouderwetse rekenmachines, maar volledige systemen die het opnemen, het bereiden en het afrekenen van jouw bestelling in een restaurant of bar ondersteunen.
Met jou erbij hebben we straks een marketing-duo in huis. Samen met collega Sven maak je plannen voor de campagnes van het eerste kwartaal, jullie controleren de aankomende deadlines en nemen de feedback bij een nieuwe whitepaper door. Iedere week hebben jullie daar vaste momenten voor, om vervolgens samen of zelfstandig aan de slag te gaan.
- Je werkt niet voor één, maar voor zes merken – hoe tof is dat!
- Dat doe je een deel van de week bij een van onze kantoren.
- De andere dagen ben je op bezoek bij een klant, ga je mee naar een van de andere dealers of je werkt vanuit huis.
- Je ontdekt verschillende culturen: het Noord-Hollandse hart op de tong, de Brabantse gezelligheid en de Zeeuwse nuchterheid.
- Oh ja, en we houden van goed eten! Hopelijk deel jij die liefde met ons.
Bij ons ben je verzekerd van
- Een salaris tussen de 2.500 en 3.300 euro, voor het precieze bedrag kijken we naar jouw ervaring.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
- Een prestatiebonus op basis van jouw geleverde prestaties.
- Een aantrekkelijke pensioenregeling.
- Het juiste marketinggereedschap, zoals een laptop en Adobe apps om jouw verhalen een aantrekkelijk jasje te geven. Kleurpotloden mogen ook 😉
- Een fietsplan (elke 3 jaar de mogelijkheid om een fiets aan te schaffen).
- Onbeperkt toegang tot meer dan 1000 online cursussen van Goodhabitz.
Plus:
- Betrokken collega’s die maar wat graag hun projecten en ideeën met je delen, de ideale inspiratiebron voor je werkzaamheden.
- Een vaste marketing collega waarmee je gezamenlijk acties kunt uitvoeren én de taken kunt verdelen. Niet alles is een klus voor twee.
- Een vlotte start in jouw nieuwe rol. Na een introductie bij alle dealers voegen we geleidelijk wat projecten toe. Heb je je de basis helemaal eigen gemaakt, dan kun je er bijvoorbeeld meer content bij pakken of juist de organisatie van een event op je nemen.
- Genoeg gesprekken over lekker eten, goed drinken en mooie horecazaken – want daar houden we van!
Klinkt dit helemaal als jouw baan? Laat ons dan snel weten wie je bent!

