unTill

unTill klantendag 2025 in Den Bosch

Deelnemers van de unTill klantendag lopen door de Korte Putstraat

Op 3 november kwamen horecaondernemers uit het hele land samen in dé horecastraat van Den Bosch: de ‘Korte Put’. Tijdens de unTill klantendag stonden de thema’s ‘digitale gastreis’ en ‘het nieuwe betalen’ centraal. Het was een maandag vol praktische tips, verfrissende inzichten en ontmoetingen met relevante partners.

Brabantse gastvrijheid

De Korte Putstraat is rijk aan karakteristieke horecazaken, ieder met een eigen signatuur. Vijf ondernemers openden maandag hun deuren en heetten de aanwezigen van harte welkom in de hoofdstad van Noord-Brabant. Mét een heerlijke Bossche bol, zoals dat hier volgens goede traditie gaat.

Jeroen van den Heuvel (Janssens Kassasystemen) en Martin Limburg (Adnamics) trapten de klantendag af bij Roels Eten & Drinken. De wereld van de betaaloplossingen is volop in beweging en voor ondernemers is er veel te kiezen. Martin: “Juist daarom vinden we dagen als deze belangrijk, we willen de ontwikkelingen voor jou als ondernemer begrijpelijk en tastbaar maken.” Jeroen knikt instemmend: “Bovendien vinden we het ontzettend leuk om onze relaties op deze manier bij elkaar te brengen.”

Rick Netten van de BZG Horeca Groep, waartoe naast Roels ook de zaken Côte en Zoetelief behoren, geeft het publiek een inkijkje in het ontstaan en de groei van de organisatie. Samen zijn zij een vaste waarde in de ‘Korte Put’.

Elodie en Pim ontvangen gasten bij de unTill klantendag 2025
Jeroen van den Heuvel spreekt op de unTill klantendag 2025

Op reis door ‘de KP’

De aanwezigen gingen vervolgens in groepen uiteen en vonden onder leiding een enthousiaste reisleider hun weg naar het volgende programmaonderdeel. Iedere expert sessie vond plaats in een ander restaurant, een leuke manier om kennis te maken met de diverse zaken in de Korte Putstraat.

Voor een beter inzicht in het betaallandschap en een goed vergelijk van de mogelijkheden, vroegen we onze partners CM.com, Rabobank en Klearly naar hun visie op het betalen in de horeca. In drie compacte sessies namen zij de aanwezigen mee in de veranderingen in de markt en de impact van deze ontwikkelingen op het gedrag en de verwachtingen van de gast in de horeca.

Laurens Atsma van CM.com bij de unTill klantendag 2025
Klearly deelt haar expertise in restaurant Tante Pietje tijdens de unTill klantendag

Experts aan het woord

In bistro Tante Pietje namen de aanwezigen plaats aan lange tafels voor een smakelijke lunch en een inspirerende sessie van Klearly. Sam en Tobias vertelden ons over de evolutie van digitale communicatie en welke overeenkomsten zij zien met de betaalmarkt. Is het wachten op de rekening straks dankzij slimme automatisering verleden tijd?

De gastbeleving verhogen met slimme communicatie en betaaloplossingen, Pim en Laurens van CM.com lieten zien hoe je dit als horecaondernemer in de praktijk brengt. In de Franse sferen van Côte Bar & Bistro namen zij ons mee in de reis van de gast: van reservering tot herhaalbezoek.

Rabobank deelt haar visie tijdens de unTill klantendag 2025
Guestplan aan het woord tijdens de unTill klantendag 2025

Rondje van de zaak

Verduurzaming, digitalisering en gastbeleving zijn belangrijke thema’s voor de horeca, zo leerden we uit de sectoranalyse van Rabobank. Bouwe en Jaap duidden de ontwikkelingen en de ambitie van de bank. Met een digitale gereedschapskist zetten zij in op een complete klantbeleving. Gastheer van de derde expert sessie was Coco73.

We sloten de dag af bij Co’s Foodbar. Van achter de tap gaf Matthijs van Guestplan ons praktische tips om meer uit jouw reserveringen te halen. Met prikkelende voorbeelden liet hij de kracht van online zichtbaarheid en doordachte upsell zien.

Het laatste woord op de unTill klantendag was aan Jeroen van den Heuvel. Samen met de aanwezigen proostte hij op een inspirerende dag met mooie verhalen en fijne gesprekken.

Doorpraten over de digitale gastreis? Of ben je benieuwd naar een passende betaaloplossing voor jouw zaak? Maak dan een vrijblijvende afspraak met jouw unTill adviseur en een van onze partners.

Winkelwagen sluit