


Betalen verandert en dat heeft gevolgen voor de horeca
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen in Entree Magazine. Horecaondernemers opgelet: er verandert het nodige in betaalland. De belangrijkste wijziging dit keer? Maestro en V Pay verdwijnen en worden vervangen door Mastercard Debit en Visa Debit. Dat betekent dat oude pinautomaten mogelijk niet meer werken zonder update of vervanging. Daarnaast veranderen ook de kostenmodellen. En, andermaal […]

Valk Exclusief Hotel Akersloot: 25 jaar slim innoveren
Automatiseren mét aandacht voor de hotelgast. Valk Exclusief begrijpt dat gastvrijheid en slimme techniek hand in hand gaan. Bob Driessen en Teun Walstra van Hotel Akersloot blikken terug op 25 jaar slim innoveren en de hechte band met automatiseringspartner Adnamics. Valk Exclusief Hotel Akersloot opende de deuren in 1982. De unieke ligging aan snelweg A9, […]

Webinar over betalen in de horeca
Er verandert veel in ‘betaalland’ en dat heeft direct invloed op jouw marges. In het gratis webinar over betaaloplossingen zetten we de verschillende kostenmodellen én aanbieders helder op een rij. In 30 minuten zie je hoe je onnodige kosten voorkomt en grip houdt op je marge. Het webinar is gratis toegankelijk. De bijeenkomst vindt online […]

Ontwikkelingen in de betaalmarkt: wat verandert er voor jou?
Als horecaondernemer wil je dat gasten soepel kunnen afrekenen. Toch verandert er in 2025 veel in de betaalmarkt, en dat heeft direct impact op jouw zaak. Dag Maestro en V PAY, hallo nieuwe pin-terminal De bekendste wijziging: Maestro en V PAY verdwijnen. Hun opvolgers zijn Visa Debit en Mastercard Debit. Voor gasten betekent dit meer […]

Zo bewaart Bierbrouwerij Oijen de rust op piekmomenten
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen in Entree Magazine. Bierbrouwerij Oijen vlakbij het Brabantse Oss groeit de laatste jaren als kool. Mede dankzij de slimme tools van kassasysteem unTill houdt het ondernemersstel Fokke en Lonneke alles onder controle. “We hebben meer overzicht en minder stress.” Bij Bierbrouwerij Oijen voert de Brabantse gezelligheid de boventoon. De brouwerij, […]

Betalen kost geld. Hoe houd je grip op je marges?
Betalen is een noodzakelijk kwaad in de horeca. Het kost geld, maar het is niet altijd duidelijk hoeveel en waarom. Toch bepaalt dit dagelijks je marge. Elke betaling bestaat uit drie lagen: De interchange fee (naar de bank van de gast), De scheme fee (kosten voor Visa of Mastercard) en De PSP fee (de marge […]

Vacature: werken bij unTill als junior marketeer
Verhalen voor en over de horeca maken, zo kun je jouw nieuwe rol het beste samenvatten. Je bedient onze doelgroep met inspirerende inhoud, fantastische fotografie en video’s die meteen de aandacht pakken. We hebben een horeca hart en liefde voor tech, en beide hebben een belangrijke plek in onze marketingactiviteiten. Voeg jij daar als junior […]

unTill klantendag 2025 in Den Bosch
Op 3 november kwamen horecaondernemers uit het hele land samen in dé horecastraat van Den Bosch: de ‘Korte Put’. Tijdens de unTill klantendag stonden de thema’s ‘digitale gastreis’ en ‘het nieuwe betalen’ centraal. Het was een maandag vol praktische tips, verfrissende inzichten en ontmoetingen met relevante partners. Brabantse gastvrijheid De Korte Putstraat is rijk aan […]

Slimmer kiezen. Welke betaaloplossing past bij jouw zaak?
Een Grand Café in de binnenstad, een lunchroom op de Zuidas of een strandtent vol toeristen: allemaal horeca, maar met totaal ander betaalgedrag. En dat maakt dat er geen standaardoplossing is voor iedereen. Het verschil zit vaak in: Publiek: lokaal Nederlands publiek betaalt meestal met pinpas; buitenlandse gasten pakken sneller de creditcard of wallet. Betaalmiddel: […]
